Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Szolgáltatások

ÉRDEKLŐDÉST SEGÍTŐ KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK

Visszahívás-kérés (alap kényelmi szolgáltatás)

visszahívás-kérésEz egy díjmentes vevőszolgálati szolgáltatás. Tartalmát tekintve prémiumnak is hívhatnánk, mivel  a visszahívás során részletesen megbeszéljük: miben tudnánk segíteni, mit javaslunk, melyik terméket ajánljuk - azaz proaktív módon segítünk. Bár a munkánk során sokszor elfoglaltak vagyunk (rendelést csomagolunk, kiszolgálunk a boltban stb.), de halljuk, hogy cseng a telefon, azonban nem tudjuk felvenni. Ha kéri, rövidesen visszahívjuk Önt egy számunkra alkalmas időben.

Vénybeváltás (recept) (alap kényelmi szolgáltatás)

termék szaktanácsadásCégünk is lehetőséget kínál a vényre, vagyis orvosi rendelvényre (recept) elektronikusan felírt gyógyászati segédeszközök megvásárlására. Erre sajnos csak a szaküzletben van lehetőség. Internetes vásárlás keretében vény nem váltható be. Az sem járható út, hogy miután boltunkban beváltotta a receptet, mi elküldenénk Önnek vagy értintettnek futárszolgálattal. Gyógyászati segédeszközöknél is hasonló a beváltás, mint a gyógyszertáraknál.

Egészségpénztári elszámolás (alap kényelmi szolgáltatás)

egészségpénztári elszámolásHa Ön tagja valamelyik önkéntes egészségpénztárnak, használja ki a befizetései után járó 20% adóvisszatérítést és az ezzel járó megtakarítási lehetőséget. Az Értékszigeten csak a szaküzletünkben tud közvetlenül egészségpénztári kártyával fizetni, a három nagy pénztár mindegyikét elfogadjuk: OTP, Prémium és MBH. Ha egy másik pénztár tagja, kérhet EP számlát, amit később jóváír Önnek az adott pénztár. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Otthonápolási tudástár (alap kényelmi szolgáltatás)

otthonápolási tudástárAz otthonápolás és beteggondozás területén gyakorlati és széleskörű háttérinformációt kínálunk a mielőbbi felépüléshez, gyógyuláshoz. Prémium vásárlói élményprogramunk révén elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ne csak egyszerűen kiváló gyógyászati segédeszközöket értékesítsünk, hanem értékes tudást is adjunk Önnek. Egy-egy termék önmagában keveset ér, de Ha ismeri a termékhasználatot, sokkal hatékonyabb lesz az ápolás. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

 

RENDELÉST SEGÍTŐ KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK

Kényelmes rendelésfeladás (alap kényelmi szolgáltatás)

kényelmes rendelésfeladásSzámunkra teljesen egyértelmű, hogy ne csak online felületen biztosítsunk rendelésfeladási lehetőséget, hanem minden más csatornán is pl. emailen, chaten, telefonon. Bár a legkényelmesebb a közvetlen netes rendelés, de vannak emberek, akik valamilyen oknál fogva inkább vevőszolgálatunkat kérik meg erre a feladatra. Ilyenkor elkérjük a fizetési és szállítási adatokat, és kicsit lassabb is a folyamat, de tény: kényelmesebb Önnek. Az Értéksziget biztosítja ezt a kényelmet.

Szaküzleti előfoglalás (alap kényelmi szolgáltatás)

előfoglalásEzt a szolgáltatásunkat leginkább akkor érdemes igénybe venni, ha siet, nincs ideje rendelést leadni, útközben van, rohan stb. Ilyenkor - ha felhívja telefonon vevőszolgálatunkat - megbeszélhetjük, hogy mire van szüksége, közben ellenőrizzük a készletet. Ha van a keresett termék, akkor eltesszük Önnek rendelés nélkül, de kizárólag csak az aktuális napon. Nyitvatartási időben bármikor érte jöhet. Az ilyen vásárlás bolti vásárlásnak minősül, elállási jog nem érvényesíthető.

Diszkrét csomagolás (prémium kényelmi szolgáltatás)

diszkrét csomagolásNem vagyunk egyformák. Némelyek nem tulajdonítanak annak jelentőséget, hogy miként néz ki egy csomag, mi van a dobozra írva vagy mennyire tapintható ki a tartalma. Mások viszont fontosnak tartják a diszkréciót, az intimitást, és kifejezetten figyelnek a számukra kényes dolgok elkerülésére. Nem szeretnénk egyetlen vásárlónknak sem kényelmetlen és kellemetlen pillanatok okozni, ezért is hoztuk létre ezt a szolgáltatást több megrendelőnk kérésére. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Fizetési mód változtatás (alap kényelmi szolgáltatás)

fizetési mód változtatásHáromféleképpen lehet az Értékszigeten fizetni. A fizetési módok a kiválasztott szállítási formától függenek. Azonban megtörténhet az, hogy sikertelen a bankkártyás fizetés (pl. nem engedélyezte, technikai hiba lépett fel), és ilyenkor a rendszer lehetővé teszi másik fizetési mód kiválasztását. Ha ez sem sikerül, akkor a rendelést követően 1 óra múlva küldünk egy emailt, amiben több különböző fizetési módot ajánl vevőszolgálatunk Önnek. Így könnyen elkerülhető az újbóli rendelésleadás. 

 

SZÁLLÍTÁST SEGÍTŐ KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK

Szállítás extrákkal (prémium kényelmi szolgáltatás)

szállítás extrákkalAz Értéksziget sokféle és sokrétű szállítási megoldást kínál, hogy Ön a lehető legkényelmesebben és leggyorsabban átvehesse a rendelését. Kínálunk személyes átvételt, csomagautomatát, csomagpontot, postát, házhozszállítást. Budapesten még expressz, azaz aznapi kiszállításra is van lehetőség. A környező országokba is elszállítjuk a csomagját. Fizethet bankkártyával is a futárnál, de kérheti a csomag átirányítását egy másik címre. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Időzített csomagátvétel (prémium kényelmi szolgáltatás)

időzített szállításVannak olyan élethelyzetek, amikor többnyire már előre tudható, hogy mely napokon lesz otthon szabadság, nyaralás, korházi kezelés vagy egyéb ok miatt. Ilyenkor kifejezetten célszerű időzített csomagátvételi szolgáltatást igénybe venni. Az Értéksziget megoldást kínál erre az aktuális idejétől függően. Csak megrendeli a kényelmi szolgáltatást, és mi mindent intézünk a háttérben, Ön pedig átveszi a csomagot, amikor a lehető legjobb. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Csomagcsere (prémium kényelmi szolgáltatás)

csomagcsereNéha megtörténik, hogy a megrendelt termék mérete, színe nem felel meg a vásárlónak, vagy mást akart mint amit tényleg rendelt. Amennyiben cserélhető a termék, mi elintézzük Önnek: küldjük a futárt a módosított termékkel, és Ön pedig ugyanazzal a futárral visszaküldi nekünk az eredetit. Nagyon kényelmes és praktikus szolgáltatás ez, ha cserélni kell valami miatt, az esetek 90%-ában ezt választják a vásárlóink (vagy behozzák személyesen). Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Inverz szállítás (prémium kényelmi szolgáltatás)

inverz szállításEzt a prémium kényelmi szolgáltatást azon vásárlóink igényeire és elvárásaira szabtuk, akik valamilyen oknál fogva elállnak a vásárlástól, de a csomag visszaküldése nehézségeket okoz vagy csak kényelmi szempontok szerint rendelik meg a szolgáltatást, és a visszaküldés dolgával nem akarnak bajlódni. Pl. ha az unoka megrendel pár zacskó pelenkát, de már más méret kell, vagy egy kerekesszéket több helyről is megrendeltek stb.  Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

 

ÜGYINTÉZÉST SEGÍTŐ KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK

Termék visszavásárlás (alap kényelmi szolgáltatás)

termék visszavásárlásMegtörténhet, hogy miután átvette a terméket, kiderül, hogy nem tetszik Önnek, nem felel meg az elvárásainak, nem ilyet szeretett volna stb. Ilyen esetben - amennyiben megfelel a jogszabályi feltételeknek - elállást, azaz termék visszavásárlást biztosítunk, ami nálunk 21 naptári nap. Ha már eltelt ez az idő, akkor már csak levásárlásra nyújtunk lehetőséget, ami szintén 21 nap. Az elállás bolti (nem online) vásárlásra nem vonatkozik. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Termék kicserélés (alap kényelmi szolgáltatás)

termék kicserélésMegtörténhet, hogy miután átvette a terméket, kiderül, hogy nem tetszik Önnek, nem felel meg az elvárásainak, nem ilyet szeretett volna stb. A termék visszaküldéshez, azaz az elálláshoz hasonlóan ez a szolgáltatás annyival másabb, hogy itt nem a vételárat kéri vissza, hanem levásárlásra kerül sor pl. másik méretet kér, másféle termékre lenne szüksége. Itt is 21+21 napot biztosítunk a termék kicserélésére, ha a feltételek fennállnak. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Garanciális ügyintézés (alap kényelmi szolgáltatás)

garanciális ügyintézésAz Értéksziget gyógyászati segédeszköz bolt és webáruház minőségi termékeket kínál, amelyek egy részére termékszavatosság, másik részére jótállási kötelezettség vonatkozik. Mindkettőt az Általános Szerződési Feltételek ide vonatkozó része szabályozza. Ha Ön úgy tapasztalja, hogy meghibásodott a termék, szervízeltesse a garanciajegy szerint vagy keresse vevőszolgálatunkat, hogy mielőbb segíthessünk. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Utólagos számlahelyesbítés (alap kényelmi szolgáltatás)

utólagos számlahelyesbítésNéha megtörténik, hogy nem azok az adatok kerülnek a számlára, amit Ön szeretett volna. Bár mi többször is felhívjuk vásárlóink figyelmét az adatok ellenőrzésére, de ennek ellenére mégis előfordul számlahelyesbítési igény. Díjmentesen segítünk ebben az esetben is. Ilyenkor írjon egy emailt a vevőszolgálatnak az eredeti számla sorszámával, a módosítandó adatokkal, és mi rövid időn belül válaszlevélben, PDF formátumban elküldjük a korrigált, kinyomtatható számlát.

 

ÉRTÉKSZIGET otthonápolási és beteggondozási gyógyászati segédeszköz bolt - mert itt figyelmesek velem

Bankok és minősítések